Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví – Bc. Jakub Kopáč
Bc. Jakub Kopáč
Bakalářská práce
Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví
Pragmatic and social aspects of marketing communication in hospitality industry
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu a marketingové komunikaci s potencionálními hotelovými zákazníky. Je zde na konkrétním příkladu hotelu Clara Futura rozebráno, jak v propagaci hotel diferencuje při propagaci mezi jednotlivými zákaznickými skupinami. Pomocí komparace vlastní analýzy s dotazníkovým šetřením je také poukázáno na míru reakce pozorovatelů na odlišné přístupy. Na základě této …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing and marketing communication with potential hotel customers. The specific example of the Clara Futura hotel provides information on how the hotel differentiates in promotion between individual customer groups. By comparing the author's analysis with the questionnaire survey, the degree of observers' reaction to different approaches is also pointed out. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ay9i7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: PhDr. Romana Kratochvílová
- Oponent: Mgr. Jiří Holub, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPÁČ, Jakub. \textit{Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/yvaynu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingovej komunikace pre Wellness Hotel Spark
Michaela Liptáková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz