Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví – Bc. Jakub Kopáč
Bc. Jakub Kopáč
Bachelor's thesis
Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví
Pragmatic and social aspects of marketing communication in hospitality industry
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu a marketingové komunikaci s potencionálními hotelovými zákazníky. Je zde na konkrétním příkladu hotelu Clara Futura rozebráno, jak v propagaci hotel diferencuje při propagaci mezi jednotlivými zákaznickými skupinami. Pomocí komparace vlastní analýzy s dotazníkovým šetřením je také poukázáno na míru reakce pozorovatelů na odlišné přístupy. Na základě této …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing and marketing communication with potential hotel customers. The specific example of the Clara Futura hotel provides information on how the hotel differentiates in promotion between individual customer groups. By comparing the author's analysis with the questionnaire survey, the degree of observers' reaction to different approaches is also pointed out. Based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/ay9i7/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2022
- Supervisor: PhDr. Romana Kratochvílová
- Reader: Mgr. Jiří Holub, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingovej komunikace pre Wellness Hotel Spark
Michaela Liptáková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz