Aneta Skřebská

Bakalářská práce

Vím, proč volím: Analýza mediální kampaně

I know why I vote: Analysis of media campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou mediální kampaně nesoucí název Vím, proč volím, probíhající v roce 2013 a 2014. Cílem této práce je definice nástrojů, které byly použity při tvorbě kampaně, vyhodnocení jejich efektivity a návrh dalších zlepšení. Teoretická část definuje neziskové prostředí a specifika jeho marketingových a PR strategií. Praktická část analyzuje kampaň Vím, proč volím na základě …více
Abstract:
This thesis contains analysis of a media campaign I know why I vote (Vím, proč volím) which took place in 2013 and 2014. Aim of this thesis is to define tools that were used when running a media campaign, evaluate its effectiveness, and provide suggestions for further improvements. The theoretical part defines environment of a non-profit organization and specifics of its marketing and public relations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
  • Vedoucí: Mario Kubaš
  • Oponent: Barbara Hucková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/47768