Vím, proč volím: Analýza mediální kampaně – Aneta Skřebská
Aneta Skřebská
Bakalářská práce
Vím, proč volím: Analýza mediální kampaně
I know why I vote: Analysis of media campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou mediální kampaně nesoucí název Vím, proč volím, probíhající v roce 2013 a 2014. Cílem této práce je definice nástrojů, které byly použity při tvorbě kampaně, vyhodnocení jejich efektivity a návrh dalších zlepšení. Teoretická část definuje neziskové prostředí a specifika jeho marketingových a PR strategií. Praktická část analyzuje kampaň Vím, proč volím na základě …víceAbstract:
This thesis contains analysis of a media campaign I know why I vote (Vím, proč volím) which took place in 2013 and 2014. Aim of this thesis is to define tools that were used when running a media campaign, evaluate its effectiveness, and provide suggestions for further improvements. The theoretical part defines environment of a non-profit organization and specifics of its marketing and public relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47768
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Barbara Hucková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47768
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Kvantitativní obsahová analýza a komparace sportovního zpravodajství v pořadech Branky, body, vteřiny a Sportovní noviny
Tobiáš RONČKA -
Mediální reprezentace prezidentských voleb v USA v roce 2016: komparativní obsahová analýza deníků Lidové noviny a Právo
Valerie Táborská -
Kuchařská televizní show optikou teorie vkusu Pierra Bourdieu: ratingová a obsahová analýza
Martin Bláha -
Proměny obrazu uprchlictví v MF Dnes: komparativní obsahová analýza
Petr Janderka -
Kvantitativní analýza mediálních výstupů datové žurnalistiky vybraných redakcí v České republice a zahraničí
Lukáš Strouhal -
Obsahová analýza Sociologického časopisu/Czech Sociological Review 2014-2018: Reprezentace sociálních problémů na stránkách hlavního českého sociologického periodika
Kunčický Kunčický -
Mediální pokrytí teroristických útoků v Paříži dne 13. 11. 2015 ve zpravodajském pořadu Události. Obsahová analýza
Jan Zatloukal -
Jak se mluví ve sněmovně: obsahová analýza poslaneckých projevů z hlediska levopravé rétoriky v PSP ČR v letech 2013 až 2017
Ondřej Běloušek