Etické aspekty v marketingové komunikaci – Bc. Nikita Gusseinov
Bc. Nikita Gusseinov
Bachelor's thesis
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical aspects in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce je věnovaná problematice etických aspektů v podnikání, zejména v marketingové kampaní vybraných společností. Pro účely výzkumu byly vybrány společnosti British American Tobacco a Philip Morris, které podnikají v oblasti výroby a prodeje tabákových výrobků. Cílem práce je identifikovat etické aspekty marketingové komunikace a zhodnotit jejich ekonomický význam pro vybrané podnikatelské …moreAbstract:
Bachelor thesis is devoted to problems of ethical aspects of business, especially in marketing campaigns selected companies. For research purposes, have been selected by British American Tobacco and Philip Morris, which operate in the production and sale of tobacco products. The aim is to identify the ethical aspects of marketing communication and to evaluate their economic significance for the selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gpjtb/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová