Bc. Nikita Gusseinov

Bachelor's thesis

Etické aspekty v marketingové komunikaci

Ethical aspects in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce je věnovaná problematice etických aspektů v podnikání, zejména v marketingové kampaní vybraných společností. Pro účely výzkumu byly vybrány společnosti British American Tobacco a Philip Morris, které podnikají v oblasti výroby a prodeje tabákových výrobků. Cílem práce je identifikovat etické aspekty marketingové komunikace a zhodnotit jejich ekonomický význam pro vybrané podnikatelské …more
Abstract:
Bachelor thesis is devoted to problems of ethical aspects of business, especially in marketing campaigns selected companies. For research purposes, have been selected by British American Tobacco and Philip Morris, which operate in the production and sale of tobacco products. The aim is to identify the ethical aspects of marketing communication and to evaluate their economic significance for the selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní