Bc. Nikita Gusseinov

Bakalářská práce

Etické aspekty v marketingové komunikaci

Ethical aspects in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce je věnovaná problematice etických aspektů v podnikání, zejména v marketingové kampaní vybraných společností. Pro účely výzkumu byly vybrány společnosti British American Tobacco a Philip Morris, které podnikají v oblasti výroby a prodeje tabákových výrobků. Cílem práce je identifikovat etické aspekty marketingové komunikace a zhodnotit jejich ekonomický význam pro vybrané podnikatelské …více
Abstract:
Bachelor thesis is devoted to problems of ethical aspects of business, especially in marketing campaigns selected companies. For research purposes, have been selected by British American Tobacco and Philip Morris, which operate in the production and sale of tobacco products. The aim is to identify the ethical aspects of marketing communication and to evaluate their economic significance for the selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní