Etické aspekty v marketingové komunikaci – Bc. Nikita Gusseinov
Bc. Nikita Gusseinov
Bakalářská práce
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical aspects in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce je věnovaná problematice etických aspektů v podnikání, zejména v marketingové kampaní vybraných společností. Pro účely výzkumu byly vybrány společnosti British American Tobacco a Philip Morris, které podnikají v oblasti výroby a prodeje tabákových výrobků. Cílem práce je identifikovat etické aspekty marketingové komunikace a zhodnotit jejich ekonomický význam pro vybrané podnikatelské …víceAbstract:
Bachelor thesis is devoted to problems of ethical aspects of business, especially in marketing campaigns selected companies. For research purposes, have been selected by British American Tobacco and Philip Morris, which operate in the production and sale of tobacco products. The aim is to identify the ethical aspects of marketing communication and to evaluate their economic significance for the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gpjtb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová