Petr PASTÝŘÍK

Diplomová práce

Digitální marketing ve sportu

Digital marketing of sport
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Digitální marketing ve sportu" se zabývá problematikou dynamických trendů neustále se vyvíjející oblasti digitálního marketingu. Cílem práce bylo navržení efektivní digitální marketingové strategie na základě analýzy prostředí digitální marketingu. Součástí analýzy bylo podrobné zmapování zákazníků digitálního marketingu a postihnutí nejvýraznějších trendů, které toto odvětví …více
Abstract:
My diploma work "Digital marketing in sport" focuses on the dynamic trends of digital marketing. The aim of this work is to build a effective marketing strategy. The strategy proposal is based on the analysis of the surroundings digital marketing. The analysis leads towards the determination of the most important factors that influence customers of digital marketing and capturing of important trend …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Oldřich Jetmar

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PASTÝŘÍK, Petr. Digitální marketing ve sportu. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická