Marina VOLOKHOVA
Bachelor's thesis
Ruská sociální reklama 20.-21. století
Russian non-commercial advertising in the 20th-21st centuries
Abstract:
In my bachelor work I focus on modern non-commercial advertising in Russia. I am explaining for what reasons and at which point it becomes a separately-standing stylistic genre. I introduce the gradual formation and classification of non-commercial advertising. In the second part of my work, I compare Russian advertising to foreign advertising. I also present a comparison of modern, non-commercial …moreAbstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na současnou ruskou sociální reklamu. V první části práce definuji význam reklamy, představuji historii rozvoje reklamy. Popisuji z jakého důvodu a kdy začíná být považována za samostatný stylistický žánr. Seznamuji s její postupnou formací a klasifikací, ve které vyníká pojem "sociální reklama", nebo jinak řečeno ?nekomerční reklama? . Ve druhé části práce věnuji …more
Language used: Russian
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Inna Kalita, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOLOKHOVA, Marina. \textit{Ruská sociální reklama 20.-21. století}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/yxehtl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOLOKHOVA, Marina. Ruská sociální reklama 20.-21. století. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Business Russian
Theses on a related topic
-
Šokující reklama a její právní limity
Klára Guňková -
Nekomerční reklama a její limity
Ľuboslava Pištejová -
Analýza sociální reklamy některé státní instituce
Jitka Wernerová -
Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody
Jana Konečná -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Jana Kupská -
Umění a reklama
Pavla Zaoralová -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Marcela Mráčková -
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu v České republice
Nikola Stasiaková