Marina VOLOKHOVA

Bachelor's thesis

Ruská sociální reklama 20.-21. století

Russian non-commercial advertising in the 20th-21st centuries
Abstract:
In my bachelor work I focus on modern non-commercial advertising in Russia. I am explaining for what reasons and at which point it becomes a separately-standing stylistic genre. I introduce the gradual formation and classification of non-commercial advertising. In the second part of my work, I compare Russian advertising to foreign advertising. I also present a comparison of modern, non-commercial …more
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na současnou ruskou sociální reklamu. V první části práce definuji význam reklamy, představuji historii rozvoje reklamy. Popisuji z jakého důvodu a kdy začíná být považována za samostatný stylistický žánr. Seznamuji s její postupnou formací a klasifikací, ve které vyníká pojem "sociální reklama", nebo jinak řečeno ?nekomerční reklama? . Ve druhé části práce věnuji …more
 
 
Language used: Russian
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Inna Kalita, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOLOKHOVA, Marina. Ruská sociální reklama 20.-21. století. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Philology / Business Russian