Barbora VESELÁ
Bachelor's thesis
Vliv sponzoringu na image značky
Does sponsorship influence brand image?
Abstract:
Tato bakalářská práce mapuje sponzoringové aktivity dvou největších rivalů na poli spor-tovních značek, se zaměřením na netradiční sportovní odvětví {--} námořní jachting. Marke-tingový výzkum má za cíl zjistit, zda společnost PUMA, která se do vln sponzoringu v jachtingu vrhla a investovala nemalé peníze, je vnímána českými jachtaři jako {\clqq}jachtař-ská`` značka. Teoretická část objasňuje klíčové …moreAbstract:
This bachelor thesis explains sponsorship activities of two biggest competitors in the sport {--} fashion field with a main focus on unusual sport segment - sailing. The marketing survey should discover whether PUMA, who has jumped into this specialized field with a huge investment, built the awarness of PUMA brand among czech yacht community. The theoretic part explains terms of sponsorship {--} including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
10702
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VESELÁ, Barbora. Vliv sponzoringu na image značky. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Barbora Šafaříková -
Analýza image značky na trhu s čínskou medicínou
Tereza Polášková -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Image a vnímání značky Hollandia
Martina Lelková -
Image a vnímanie značky Sephora českými spotrebiteľmi
Júlia Samošiová -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Vztah sponzoringu a image značky
Matěj Káňa -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková