Barbora VESELÁ

Bachelor's thesis

Vliv sponzoringu na image značky

Does sponsorship influence brand image?
Abstract:
Tato bakalářská práce mapuje sponzoringové aktivity dvou největších rivalů na poli spor-tovních značek, se zaměřením na netradiční sportovní odvětví {--} námořní jachting. Marke-tingový výzkum má za cíl zjistit, zda společnost PUMA, která se do vln sponzoringu v jachtingu vrhla a investovala nemalé peníze, je vnímána českými jachtaři jako {\clqq}jachtař-ská`` značka. Teoretická část objasňuje klíčové …more
Abstract:
This bachelor thesis explains sponsorship activities of two biggest competitors in the sport {--} fashion field with a main focus on unusual sport segment - sailing. The marketing survey should discover whether PUMA, who has jumped into this specialized field with a huge investment, built the awarness of PUMA brand among czech yacht community. The theoretic part explains terms of sponsorship {--} including …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier: 10702

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VESELÁ, Barbora. Vliv sponzoringu na image značky. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications