Kristýna RYŠKOVÁ

Diplomová práce

Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ

The reading comprehension of pupils of the fifth year of elementary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníků ZŠ se zabývá vlivem zvolené výukové metody čtení na kvalitu čtení a porozumění čtenému textu v 5. ročníku ZŠ. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy spojené se zvolenou problematikou, jako jsou například čtenářská gramotnost, čtení s porozuměním, či počáteční čtenářská gramotnost. Věnuje se také představením nejčastěji užívaných metod výuky …více
Abstract:
This thesis "Reading comprehension in 5th grades of elementary schools" is focused on the connection between the influence of the reading method and the quality of reading and reading comprehension in the 5th grade of elementary school. The theoretical part defines the key concepts associated with the issue, such as reading literacy, reading comprehension, or initial reading literacy. It also presents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
  • Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RYŠKOVÁ, Kristýna. Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta