Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ – Kristýna RYŠKOVÁ
Kristýna RYŠKOVÁ
Master's thesis
Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ
The reading comprehension of pupils of the fifth year of elementary school
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníků ZŠ se zabývá vlivem zvolené výukové metody čtení na kvalitu čtení a porozumění čtenému textu v 5. ročníku ZŠ. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy spojené se zvolenou problematikou, jako jsou například čtenářská gramotnost, čtení s porozuměním, či počáteční čtenářská gramotnost. Věnuje se také představením nejčastěji užívaných metod výuky …viacAbstract:
This thesis "Reading comprehension in 5th grades of elementary schools" is focused on the connection between the influence of the reading method and the quality of reading and reading comprehension in the 5th grade of elementary school. The theoretical part defines the key concepts associated with the issue, such as reading literacy, reading comprehension, or initial reading literacy. It also presents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
- Vedúci: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYŠKOVÁ, Kristýna. Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Dramatická výchova a čtenářská gramotnost
Ivana KADĚROVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Aplikace metody Elkonina v podpoře čtenářské gramotnosti
Alena Kladivová -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Volba metody elementárního čtení a psaní a její vliv na pozdější čtenářskou gramotnost
Lenka Klosová -
Aplikace čtecí metody Sfumato - Splývavé čtení u dětí s mentálním znevýhodněním
Markéta Apatsidu