Bc. Jana Machová

Bakalářská práce

Psychologická analýza obsahu reklamy

The Psychological Commercial Content Analysis
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá vztahem mezi reklamou a náboženstvím. Teoretická část analyzuje společné prvky reklamy a náboženství. Teoretická část se zaobírá využíváním médií k prezentaci náboženských organizací. V části aplikační je podrobeno analýze, že reklamu lze využít k propagaci náboženského názoru. Na dalším příkladu ukazuji, že náboženskou symboliku lze použít při propagaci produktu nebo organizace …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with relationship between advertising and religion. The theoretical part will focus on the same elements of advertising and religion. Remaining of theoretical part focuses on presentation of religion organizations in the mass media. In the application part I want prove that advertising could be used for presentation of religion ideas and on the contrary religion could be used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní