Psychologická analýza obsahu reklamy – Bc. Jana Machová
Bc. Jana Machová
Bakalářská práce
Psychologická analýza obsahu reklamy
The Psychological Commercial Content Analysis
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá vztahem mezi reklamou a náboženstvím. Teoretická část analyzuje společné prvky reklamy a náboženství. Teoretická část se zaobírá využíváním médií k prezentaci náboženských organizací. V části aplikační je podrobeno analýze, že reklamu lze využít k propagaci náboženského názoru. Na dalším příkladu ukazuji, že náboženskou symboliku lze použít při propagaci produktu nebo organizace …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with relationship between advertising and religion. The theoretical part will focus on the same elements of advertising and religion. Remaining of theoretical part focuses on presentation of religion organizations in the mass media. In the application part I want prove that advertising could be used for presentation of religion ideas and on the contrary religion could be used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xgl64/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Twiplomacy papeže Františka: Twitter jako nástroj veřejné diplomacie Svatého stolce
Martina Nedbalová