Tvorba image firmy Ryor v rámci konkurenčního pole - základní dimenze – Bc. Kateřina MÁČEL DĚKANOVÁ
Bc. Kateřina MÁČEL DĚKANOVÁ
Diplomová práce
Tvorba image firmy Ryor v rámci konkurenčního pole - základní dimenze
Ryor Company Image Creation in the Competitive Field-General Dimension
Anotace:
Tato diplomová práce zmapuje za pomoci vlastních poznatků, odborné literatury a dostupných zdrojů tvorbu image české společnosti RYOR v rámci konkurenčního pole. Nečiní si nárok na vyčerpávající přehled, ale je snahou o základní a přehledné zmapování současné situace s moţností řešení.Abstract:
This dissertation will map by using own knowledge, literature and available resources, creating the image of Czech company RYOR in the competitive field. It do not make a claim to an exhaustive list, but the effort is a basic and clear mapping of the current situation with the options of the solution.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
18578
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÁČEL DĚKANOVÁ, Kateřina. \textit{Tvorba image firmy Ryor v rámci konkurenčního pole - základní dimenze}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/yxn8jq/.
Jak správně citovat práci
MÁČEL DĚKANOVÁ, Kateřina. Tvorba image firmy Ryor v rámci konkurenčního pole - základní dimenze. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků
Jana Čepová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc