Práce s didaktickými texty při výuce řízení CNC strojů – Robin NGUYEN
Robin NGUYEN
Bakalářská práce
Práce s didaktickými texty při výuce řízení CNC strojů
Work with didactic texts in teaching CNC machines
Anotace:
Tato bakalářská práce seznamuje čtenáře s číslicově řízenými obráběcími stroji a jejich využití. Text je rozdělen do tří částí. Teoretická část je zaměřena na pedagogickou stránku, která se zabývá textem, a stránku technickou podávající přehled o CNC strojích. Empirický segment uvádí výzkum ze školy VOŠ, SOŠ, SOU v Kopřivnici, jenž vzdělává žáky v oblasti CNC strojů. Z výsledků, které výzkum poskytl …víceAbstract:
The Bachelor Thesis acquaints readers with Computer Numerical Control machines and their use. The text is divided into three sections. The theoretical part is concentrated on a pedagogical aspect which deals with texts and on a technical aspect which produces a summary of the CNC machines. The empirical section presents a research from VOŠ, SOŠ, SOU secondary school in Kopřivnice which educates students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Kropáč, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NGUYEN, Robin. Práce s didaktickými texty při výuce řízení CNC strojů. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Matematika se zaměřením na vzdělávání a základy technických věd a informačních technologií pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Digitální gramotnost učitele
Jan TOMICA -
Digitální gramotnost učitele
Jan TOMICA -
Digitální gramotnost klientů sociálně aktivizačních služeb v Moravskoslezském kraji
Klára LOŠŤÁKOVÁ -
Digitální gramotnost v principech alternativní pedagogiky jako příležitost pro vzdělávací aktivity knihoven
David Kudrna -
Ovládací panel řídící jednotky měřícího zařízení
Maroš Valter
Název
Vložil
Vloženo
Práva