Porovnání úrovně sluchového vnímání mezi skupinou dětí s narušenou komunikační schopností a skupinou dětí intaktních – Alena HOLÁSKOVÁ
Alena HOLÁSKOVÁ
Bakalářská práce
Porovnání úrovně sluchového vnímání mezi skupinou dětí s narušenou komunikační schopností a skupinou dětí intaktních
Comparing the level of auditory perception among a group of children with impaired communication abilities and a group of intact children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním sluchového vnímání mezi dětmi s narušenou komunikační schopností a dětmi intaktními. Teoretická část seznamuje s vývojem dítěte v předškolním věku, narušenou komunikační schopností dyslálií, sluchovým vnímáním. Praktická část uvádí výsledky výzkumného šetření sluchového rozlišování u dětí předškolního věku.Abstract:
The Bachelor thesis comparing auditory perception between children with communication disorders and children intact. The theoretical part introduces the development of preschool age, communication disability dyslalia, auditory perception. The practical part presents results of an investigation of acustical discrimination of preschool children.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Jana Tabachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLÁSKOVÁ, Alena. \textit{Porovnání úrovně sluchového vnímání mezi skupinou dětí s narušenou komunikační schopností a skupinou dětí intaktních}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/yy7skg/.
Jak správně citovat práci
HOLÁSKOVÁ, Alena. Porovnání úrovně sluchového vnímání mezi skupinou dětí s narušenou komunikační schopností a skupinou dětí intaktních . Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Lateralita, směrovost a sluchové rozlišování kvantity vokálů u žáků 1. ročníku základní školy
Terezie MLYNÁŘOVÁ -
Barevné vnímání dětí předškolního věku ve vztahu k jejich vnímání emocí
Klára Jabůrková -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová -
Sluchové vnímání u dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností
Barbora Horvatová -
Rozvoj smyslového vnímání dětí předškolního věku pomocí interaktivní tabule
Jitka Kundelová -
Rozvoj zrakové percepce a prostorového vnímání u dětí předškolního věku v mateřské škole
Barbora Počinková -
Vliv rodinné výchovy a péče na nápravu dyslalie u dětí předškolního věku
Lucie Šaradínová -
Analýza prakticky orientovaných publikací přispívajících ke korekci dyslalie u dětí
Iveta Martinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva