Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití – Bc. Pavla Sklenářová
Bc. Pavla Sklenářová
Diplomová práce
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Customer Relationship Management - SW tools and their effective use
Anotace:
Diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky a CRM softwarovými nástroji. V poslední době se toto téma stalo středem pozornosti mnoha společností napříč různými odvětvími. Zákazník hraje klíčovou roli při stanovování podmínek a směru, kterým se trh ubírá. S narůstajícím množstvím dat a komunikačních transakcí je stále důležitější implementovat CRM softwarový nástroj do podnikových procesů …víceAbstract:
The diploma thesis deals with customer relationship management and CRM software tools. Recently, this topic has become the focus of attention for many companies across various industries. The customer plays a key role in determining the conditions and direction in which the market is heading. With the increasing amount of data and communication transactions, it is increasingly important to implement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7976
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKLENÁŘOVÁ, Pavla. \textit{Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/yydebs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024