Karin Pavúrová

Master's thesis

Marketingová komunikácia vybranej spoločnosti v segmente hračiek

Marketingová komunikace vybrané společnosti v segmentu hraček
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Hasbro na českém trhu v segmentu hraček, se zaměřením na produktovou kategorii společenských her. Práce zkoumá teoretická východiska tvorby marketingové komunikační strategie, obsahuje analýzu marketingového mixu a komunikačního mixu společnosti ale i jejích hlavních konkurentů, a to na základě nabytých teoretických poznatků …more
Abstract:
This master thesis deals with the analysis of marketing communication of Hasbro company on the Czech market in the toy segment, focusing on the board games product category. The thesis examines the theoretical foundations of creating a marketing communication strategy, contains an analysis of the marketing mix and communication mix of the company, but also of its main competitors, based on acquired …more
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikácie spoločnosti Hasbro na českom trhu v segmente hračiek, so zameraním sa na produktovú kategóriu spoločenských hier. Práca skúma teoretické východiská tvorby marketingovej komunikačnej stratégie, obsahuje analýzu marketingového mixu a komunikačného mixu spoločnosti ale aj jej hlavných konkurentov, a to na základe nadobudnutých teoretických …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2020
  • Supervisor: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78670

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod