Martin Gardavský

Bakalářská práce

Analýza reklamy

Analysis of Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na reklamu. Reklama je část komunikačního mixu, jež je nejvíce na očích veřejnosti. Literární rešerše bude na úvod teoretickou částí této práce a zasvětí nás do problematiky daného tématu před vlastní analýzou. Nejprve se tato práce zaměřuje na to, co je to marketing a marketingový mix. Dále se práce bude zabývat pojmem marketingová komunikace, cíli marketingové komunikace …více
Abstract:
This thesis is focused on the advertising. Advertising is part of the communication mix, which is most visible to the public. Literature background will serve as an introduction to the theoretical part of this work and guide us to the issue of the topic prior to own analysis. First, this work focuses on what is marketing and marketing mix. Further, this work will follow the concept of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses yzjman yzjman/2
25. 4. 2011
Složky
Soubory
Mach, J.
26. 4. 2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.