Jitka Žabová
Bachelor's thesis
Komunikace a propagace města Benešov
Communication and promotion of the city Benešov
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a propagaci měst a obcí, na vizuální identitu, její změnu a symboly, kterými se města a obce prezentují. Cílem této práce je zjistit, co města a obce vede ke změně vizuální identity, k rozšíření symbolů o loga, a především pak zjistit, jakým způsobem komunikuje středočeské okresní město Benešov, jaké jsou jeho symboly, kterými se prezentuje, zda obyvatelé …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on communication and promotion of the cities and villages, on visual identity, its modification and on symbols which represent cities and villages. The aim of this thesis is to find out what leads cities nad villages to change their visual identity and to extend their symbols of logos, then also find out how the district city Benešov in the Central Bohemia communicates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57511
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2015
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Marcela Zamazalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57511
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová