Komunikace a propagace města Benešov – Jitka Žabová
Jitka Žabová
Bakalářská práce
Komunikace a propagace města Benešov
Communication and promotion of the city Benešov
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a propagaci měst a obcí, na vizuální identitu, její změnu a symboly, kterými se města a obce prezentují. Cílem této práce je zjistit, co města a obce vede ke změně vizuální identity, k rozšíření symbolů o loga, a především pak zjistit, jakým způsobem komunikuje středočeské okresní město Benešov, jaké jsou jeho symboly, kterými se prezentuje, zda obyvatelé …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on communication and promotion of the cities and villages, on visual identity, its modification and on symbols which represent cities and villages. The aim of this thesis is to find out what leads cities nad villages to change their visual identity and to extend their symbols of logos, then also find out how the district city Benešov in the Central Bohemia communicates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57511
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57511
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová