Mgr. Petra VOLFOVÁ

Bachelor's thesis

Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia

The situation on the radio advertising market in the year 2005 from the point of view of a regional radio
Abstract:
Bakalářská práce popisuje situaci na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního radia. Teoretická část ozřejmuje postavení rozhlasového media jako významného komunikační-ho a reklamního nosiče. Objasňuje základní pojmy z rozhlasového prostředí a jasně vypo-vídá o současné struktuře, ve kterém se česká rozhlasová scéna nachází. Praktická část pojednává o metodice měření rozhlasového …more
Abstract:
The bachelor thesis describes the situation on the radio advertising market in the year 2005 from the point of view of a regional radio. The theoretical part clarifies the position and role of the radio medium as an important communication and promotion carrier. It explains basic terms connected with the radio and outlines the present structure of the Czech radio scene. The practical part deals with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4882

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2007
  • Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOLFOVÁ, Petra. Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.