Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia – Mgr. Petra VOLFOVÁ
Mgr. Petra VOLFOVÁ
Bachelor's thesis
Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia
The situation on the radio advertising market in the year 2005 from the point of view of a regional radio
Abstract:
Bakalářská práce popisuje situaci na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního radia. Teoretická část ozřejmuje postavení rozhlasového media jako významného komunikační-ho a reklamního nosiče. Objasňuje základní pojmy z rozhlasového prostředí a jasně vypo-vídá o současné struktuře, ve kterém se česká rozhlasová scéna nachází. Praktická část pojednává o metodice měření rozhlasového …moreAbstract:
The bachelor thesis describes the situation on the radio advertising market in the year 2005 from the point of view of a regional radio. The theoretical part clarifies the position and role of the radio medium as an important communication and promotion carrier. It explains basic terms connected with the radio and outlines the present structure of the Czech radio scene. The practical part deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier:
4882
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOLFOVÁ, Petra. \textit{Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/yzmu8s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOLFOVÁ, Petra. Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
Kateřina Deml -
Efektivita a účinnost reklamy z hlediska zadavatele a míra ovlivnění reklamou vybraných skupin obyvatel.
Iva Tlapáková -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Štěpán Roškot -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Natalie Brandsteinová -
Postavení rádia Evropa 2 na rozhlasovém trhu
Jan JEŽEK -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary