Efektivita komunikace v rámci sociálních sítí Univerzity Tomáše Bati – Nikola Szentkirályiová
Nikola Szentkirályiová
Bakalářská práce
Efektivita komunikace v rámci sociálních sítí Univerzity Tomáše Bati
Effectiveness of Communication on Social Media of Tomas Bata University
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou efektivity komunikácie na sociálnych sieťach Univerzity Tomáša Baťu v Zlíne smerom k súčasným študentom univerzity. Štruktúra bakalárskej práce je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť práce sa venuje poznatkom z oblasti sociálnych sietí, marketingu na sociálnych sieťach a obsahového marketingu. V praktickej časti práce je predstavená Univerzita …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the effectiveness of communication on social media of Tomas Bata University in Zlín in regard to current students of the university. Content of this bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis deals with information from the field of social networks, marketing on social networks and content marketing. Practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SZENTKIRÁLYIOVÁ, Nikola. \textit{Efektivita komunikace v rámci sociálních sítí Univerzity Tomáše Bati}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/z0fi3h/.
Jak správně citovat práci
Szentkirályiová, Nikola. Efektivita komunikace v rámci sociálních sítí Univerzity Tomáše Bati. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Image značky a jej komunikácia skrz sociálne siete
Gabriela Tomčíková -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová -
Špecifiká komunikácie sprostredkovanej počítačom v prostredí sociálnej siete Facebook
Simona Jarinová -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková