Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015. – Bc. Jan Rozsypal
Bc. Jan Rozsypal
Master's thesis
Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.
The Development of the Awareness of the Vodafone Brand in 2012-2015 Christmas TV Advertisings.
Abstract:
V teoretické části diplomová práce nabízí náhled do počátků reklamy, popisuje pravidla korporátní identity, vysvětluje pojem značka a její význam, objasňuje význam povědomí značky. Dále vysvětluje principy komunikačního mixu a marketingových výzkumů. Praktická část předkládá několik příkladů využití témat z teoretické části u značky Vodafone, popisuje realizaci čtyřletého výzkumu na téma "povědomí …moreAbstract:
In its theoretical part, the thesis offers an insight into the beginnings of advertising and marketing, describes the rules of corporate identity, explains the concept of a brand and its significance, and clarifies the importance of brand awareness. It also explains the principles of the marketing mix, communication mix and marketing research. The practical part presents several examples of the use …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROZSYPAL, Jan. \textit{Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/z0p45c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rozsypal, Jan. Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention
Valeriya Nabok -
Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu
Michaela Stejskalová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková