Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic – Martina Kolbabová
Martina Kolbabová
Diplomová práce
Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic
Analysis of Television Advertising in the Czech Republic with Regard to Audience Profile TV Stations
Anotace:
Televize patří mezi masmédia. Cílí na velký počet jedinců se snahou o zasažení co nejrozsáhlejšího trhu. Obsah vysílání jednotlivých TV kanálů je proto přizpůsoben zájmu široké veřejnosti. S tím souvisí reklamní kampaně inzerentů. Televizní stanice mají obvykle definovanou konkrétní cílovou skupinu či skupiny, což je základním kritériem pro rozhodování zadavatelů reklam s oslovením vhodného diváka …víceAbstract:
Television is a mass medium. It aims on a large audience with an intention to reach the lagest markets. Therefore is the content broadcasted of particular TV channels adjusted to the interest of a general public. That is also related to advertisers campaigns. Television channels have usually defined specific target group or groups, which is an essential criteria for advertisers decision to deliver …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60859
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60859
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateryna Ryzhuk -
Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.
Michael Čermák -
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
Thuy Linh Nguyen -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová