Martina Kolbabová

Diplomová práce

Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic

Analysis of Television Advertising in the Czech Republic with Regard to Audience Profile TV Stations
Anotace:
Televize patří mezi masmédia. Cílí na velký počet jedinců se snahou o zasažení co nejrozsáhlejšího trhu. Obsah vysílání jednotlivých TV kanálů je proto přizpůsoben zájmu široké veřejnosti. S tím souvisí reklamní kampaně inzerentů. Televizní stanice mají obvykle definovanou konkrétní cílovou skupinu či skupiny, což je základním kritériem pro rozhodování zadavatelů reklam s oslovením vhodného diváka …více
Abstract:
Television is a mass medium. It aims on a large audience with an intention to reach the lagest markets. Therefore is the content broadcasted of particular TV channels adjusted to the interest of a general public. That is also related to advertisers campaigns. Television channels have usually defined specific target group or groups, which is an essential criteria for advertisers decision to deliver …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60859

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management