Diagnostika stylů učení žáků na střední odborné škole – Ing. Miroslava VALNÁ
Ing. Miroslava VALNÁ
Bakalářská práce
Diagnostika stylů učení žáků na střední odborné škole
Diagnosis of Student's Learning Styles in Secondary Vocational School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou učebních stylů u žáků na střední odborné škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji pojmům, které s tématem učebních stylů souvisejí. Popisuji pojmy učení, období adolescence, styly učení. Dále zahrnuje diagnostiku stylů učení a informace z realizovaných výzkumů. Praktická část zahrnuje výzkum, který byl proveden …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with issues of learning styles with the pupils in secondary vocational school. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part I concept that with the topic of teaching styles related to. I describe the concepts of learning, the period of adolescence, learning styles. Also includes the diagnosis of learning style and information from the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zveřejnit od: 29. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALNÁ, Miroslava. Diagnostika stylů učení žáků na střední odborné škole. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Styly učení žáka a jejich diagnostika se zaměřením na metodu dětské kinetické kresby
Dana Konečná -
Diagnostika učebních stylů žáka
Klára Bořutová -
Ověření funkčnosti aktivit vybraných na základě specifik věkové skupiny žáků 8. tříd a na základě výsledků dotazníku LSI
Lucie CIHELNÍKOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič