Analýza a návrh změn internetové propagace firmy Mlékárna Olešnice, RMD – Vladimír Hlaváček
Vladimír Hlaváček
Bachelor's thesis
Analýza a návrh změn internetové propagace firmy Mlékárna Olešnice, RMD
Anotácia:
Cílem této práce je navrhnout případné úpravy v propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD na internetu. Nejprve se tato bakalářská práce zabývá standardními způsoby propagace firem na internetu. Popisuje praktiky marketingu zaměřeného na vyhledávače (tzv. SEM ? Search Engine Marketing), tedy optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO ? Search Engine Optimization) a kampaně ?Plať za proklik? (PPC ? Pay …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55185
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2016
- Vedúci: Radka Smrtková
- Oponent: Václav Šubrta
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55185
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza webu a jeho optimalizace
Vladimír Voral -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
Optimalizace a propagace webu
Jaroslav Mika -
Propagace webu online zejména formou SEM
Ondřej SLÁMA -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek