Vliv sponzoringu instagramového příspěvku na vnímanou důvěryhodnost zdroje – Natálie Dandová
Natálie Dandová
Bakalářská práce
Vliv sponzoringu instagramového příspěvku na vnímanou důvěryhodnost zdroje
The effect of Instagram post sponsorship on perceived source credibility
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem sponzoringu instagramového příspěvku na vní-manou důvěryhodnost zdroje. Cílem práce je prozkoumat následující dimenze: dů-věryhodnost, odbornost, podobnost a zájem o obsah. Důvěryhodnost sledujícího může být ovlivněna různými okolnostmi. Praktická část byla provedena na základě dotazníkového šetření. Dotazník byl sestaven v programu Qualtrics, kdy byla nasta-vena randomizace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of the sponsorship of an Instagram post on the perceived credibility of the source. The aim of the thesis is to explore the following dimensions: credibility, expertise, similarity and interest in the content. Follower credibility can be affected by various circumstances. The practical part was conducted based on a questionnaire survey. The questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92673
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Simona Bažantová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92673
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná -
Influencer Marketing in Gastronomy
Marek Havel -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Karolína Alvaradová -
Faktory ovlivňující efektivitu influencer marketingu
Jiří Markytán -
Social Media Influencers – A study on the credibility of fitness promoters as viewed by Instagram users
Sahil Baksh -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring tenisových turnajů
Klára Brokešová