Natálie Dandová

Bakalářská práce

Vliv sponzoringu instagramového příspěvku na vnímanou důvěryhodnost zdroje

The effect of Instagram post sponsorship on perceived source credibility
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem sponzoringu instagramového příspěvku na vní-manou důvěryhodnost zdroje. Cílem práce je prozkoumat následující dimenze: dů-věryhodnost, odbornost, podobnost a zájem o obsah. Důvěryhodnost sledujícího může být ovlivněna různými okolnostmi. Praktická část byla provedena na základě dotazníkového šetření. Dotazník byl sestaven v programu Qualtrics, kdy byla nasta-vena randomizace …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the influence of the sponsorship of an Instagram post on the perceived credibility of the source. The aim of the thesis is to explore the following dimensions: credibility, expertise, similarity and interest in the content. Follower credibility can be affected by various circumstances. The practical part was conducted based on a questionnaire survey. The questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Simona Bažantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92673

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Management