Igor DRÁPALA

Bakalářská práce

Communicative Strategies in Home Shopping Presentations

Communicative Strategies in Home Shopping Presentations
Abstract:
This bachelor thesis deals with the communicative strategies typical for home shopping presentations, broadly known as teleshopping advertisement. The aim of this thesis is to provide an analysis of language in this type of advertising, from a linguistic point of view, as well as outline the main linguistic strategies these adverts use to accomplish their goals. The practical part of the thesis analyses …více
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikačními strategiemi, které se objevují v reklamě zaměřené na nákup z domova, obecně známé jako teleshopping. Práce si klade za cíl provést analýzu jazyka z pohledu lingvistiky v tomto druhu reklamy a nastínit hlavní komunikační strategie, jimiž tento typ reklamy dosahuje svého cíle. Praktická část práce provádí rozbor diskursu a jeho hlavní specifika. Výsledky práce …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Zveřejnit od: 20. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DRÁPALA, Igor. Communicative Strategies in Home Shopping Presentations. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta