Bronislav Křikava

Bakalářská práce

Marketingová strategie Montessori Centra Pomněnka

Marketing Strategy of the Montessori Centre Pomněnka
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem soukromé neziskové organizace. Jejím cílem je analyzovat současnou pozici soukromého neziskového zařízení zaměřeného na rozvoj zdravých a integraci handicapovaných dětí předškolního věku založeného na principu metody Marie Montessori a navrhnout strategický marketingový plán zaměřený na dosažení dlouhodobé udržitelnosti organizace. Teoretická část vymezuje …více
Abstract:
The topic of this bachelor's thesis is a marketing plan of a private non-profit organisation. It's aimis to analyse contemporary position of a private non-profit institution focusing on development of healthy children and integration of handicapped children in preschool age according to Marie Montessori's method. It also proposes a marketing plan focused on achieving a long-term tenability of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2011
  • Vedoucí: Jan Nový
  • Oponent: Jaroslava Sedláková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23719