Marketingová strategie Montessori Centra Pomněnka – Bronislav Křikava
Bronislav Křikava
Bakalářská práce
Marketingová strategie Montessori Centra Pomněnka
Marketing Strategy of the Montessori Centre Pomněnka
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem soukromé neziskové organizace. Jejím cílem je analyzovat současnou pozici soukromého neziskového zařízení zaměřeného na rozvoj zdravých a integraci handicapovaných dětí předškolního věku založeného na principu metody Marie Montessori a navrhnout strategický marketingový plán zaměřený na dosažení dlouhodobé udržitelnosti organizace. Teoretická část vymezuje …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is a marketing plan of a private non-profit organisation. It's aimis to analyse contemporary position of a private non-profit institution focusing on development of healthy children and integration of handicapped children in preschool age according to Marie Montessori's method. It also proposes a marketing plan focused on achieving a long-term tenability of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23719
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2011
- Vedoucí: Jan Nový
- Oponent: Jaroslava Sedláková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23719
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Cvičení praktického života u dětí s Downovým syndromem v předškolním věku
Petra HELLEROVÁ -
Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením
Lenka MILICHOVSKÁ -
Cvičení praktického života u dětí s Downovým syndromem v předškolním věku
Petra HELLEROVÁ -
Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením
Lenka MILICHOVSKÁ -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Marketingová strategie neziskové organizace "Kapka naděje"
David Görner -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník