Analýza exportních příležitostí vybrané firmy – Bc. Eva KROCOVÁ
Bc. Eva KROCOVÁ
Master's thesis
Analýza exportních příležitostí vybrané firmy
Analysis of export opportunities in the particular company
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním zahraničního obchodu. Práce je zaměřena především na vývozní obchodní operace, analýzu zahraničních trhů a identifikaci rizik a přínosů spojených s exportem výrobků do zahraničí. V práci jsou popsány způsoby hodnocení trhů i faktory prostředí, kterými se analýza zabývá. Součástí práce je také návrh metodiky hodnocení trhů, který je následně aplikován pro potřeby …viacAbstract:
This Master Thesis examines the foreign trade. This thesis is mainly focused on export business operations, analysis of foreign markets and identifying the risks and advantages associated with export of company´s products. In this thesis are described the methods of evaluation of markets and existing factors, which influence the analysis. Part of this thesis includes design of evaluation methodology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KROCOVÁ, Eva. Analýza exportních příležitostí vybrané firmy. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání českého pojistného trhu s britským pojistným trhem
Marek Karas -
Srovnání českého pojistného trhu s německým pojistným trhem
Karolina Borecká -
Výběr nového trhu pro expanzi firmy Rohlík Group
Sebastian Štelzig -
Internacionalizace podniku na jednotném trhu EU
Patrik PURSCH -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda
Lucie Koťátková -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Analýza marketingové strategie firmy Starbucks na českém a zahraničním trhu
Bao Linh Truong