Osobnost žáka v instrumentálním hudebním vyučování – Kornélie Marečková
Kornélie Marečková
Master's thesis
Osobnost žáka v instrumentálním hudebním vyučování
Personality of students in instrumental music education
Abstract:
Tato práce se snaží objasnit vzájemné souvislosti mezi psychologickými vlastnostmi žáka a kvalitou odezvy na podněty v speciální hudební výuce. Zaměřuje se na tři složky osobnosti: schopnosti, temperament a motivaci. Pohybuje se tedy na pomezí psychologie, pedagogiky a didaktiky. Cílem práce je hlubší porozumění psychologickým charakteristikám projevujícím se ve výuce hry na nástroj a snaha o zkvalitnění …moreAbstract:
This thesis attempts to clarify connections between psychological aspects of student personality and the quality of responses in special music education. It focuses on three factors: abilities, temperament and motivation. It extends to the field of psychology, pedagogy and didactics. The aim of this work is to gain deeper understanding of psychological characteristics of students which manifest in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/9030
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: František MALÝ
- Reader: Ivan KLÁNSKÝ
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 7. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMaster programme / field:
Hudební umění / Klavír
Theses on a related topic
-
Tvorba učebního materiálu do předmětu pedagogika a jeho hodnocení
Lenka HŐFEROVÁ -
Lidová a umělá píseň v hudební pedagogice a její začlenění do programu výchovné práce v MŠ Záchlumí (okres Tachov)
Veronika ZÍKOVÁ -
Paravoltiž a její vliv na kvalitu života a rozvoj osobnosti žáků se zdravotním postižením
Markéta Simandlová -
Osobnost učitele praktického vyučování a jeho vliv na rozvíjení pozitivního vztahu k práci a danému oboru
Jitka Wallererová -
Osobnost učitele a její vliv na výchovu a vzdělání žáků
Veronika KRUTOVÁ HEGEROVÁ -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Sylva Lacinová pro sídliště Brno-Kohoutovice: vznik a realizace soch Hudba a Hudba z Kosmu
Eliška Hudáková -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková