Rozvoj řečových dovedností ve speciální třídě mateřské školy – Lucie MORCINKOVÁ
Lucie MORCINKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj řečových dovedností ve speciální třídě mateřské školy
Development of language skills in a special kindergarten class
Anotace:
Bakalářská práce se týká problému rozvoje řečových dovedností u dětí v mateřské škole ve speciální konkrétně logopedické třídě. První kapitola objasňuje pojmy komunikace, řeč, vývoj řeči. Druhá kapitola se věnuje narušené komunikační schopnosti, definici, příčinám vzniku, klasifikaci a jednotlivým kategoriím NKS. Třetí kapitola se týká speciálního vzdělávání v mateřských školách. Praktická část obsahuje …víceAbstract:
Bachelor thesis covers problem of speech skills development of children in kindergarten, in special, specifically logopedic class. First chapter clarifies terms of communication, speech, speech development. Second chapter covers communication ability disfunction, definition, reasons of formation, classification and individual categories of communication ability disfunction.Third chapter relates to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Zveřejnit od: 7. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Dedrle Vavrošová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORCINKOVÁ, Lucie. Rozvoj řečových dovedností ve speciální třídě mateřské školy. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace speciálního vzdělávání v České republice a v Irsku
Marie Samková -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Analýza výstupních vědomostí a dovedností v rámci trivia u žáků v 10. ročníku ZŠ speciální
Barbora Majerová -
Inkluze v oblasti předškolního vzdělávání v ČR v roce 2015
Anna Zběhlíková -
Vzdělávání v Mateřské škole speciální v Trutnově
Šárka Folcová -
Komparace inkluze v České republice, v Ghaně a Spojených arabských emirátech
Martina Němečková