Petra Zajícová
Bakalářská práce
Biopotraviny na českém trhu
Organic food on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou biopotravin. Cílem práce je analyzovat postoje a chování spotřebitelů při nákupu biopotravin s ohledem na mezigenerační rozdíly. Tento cíl je dosažen pomocí dotazníkového šetření. V první kapitole jsou biopotraviny a ekologické zemědělství definovány a blíže specifikovány. Druhá kapitola se zabývá nabídkou biopotravin na prodejních místech a blíže určuje poptávku …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the theme of organic food. The aim of the thesis is to analyze attitudes and consumers buying behavior towards organic food with regard to intergenerational differences. This aim is achieved through a questionnaire survey. In the first chapter, organic food and organic farming are defined and further specified. The second chapter deals with the offer of an organic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69097
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jan Fuchs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69097
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova