Ladislav HYNEK

Bachelor's thesis

CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.

CRM - Customer Relationship Management in the company DELIMAX, a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce CRM {--} řízení vztahů se zákazníky v podniku DELIMAX, a.s. se zaměřuje na jednotlivá doporučení a zavedení prvků systému CRM v podniku DELIMAX, a.s. Teoretická část pojednává o problematice řízení vztahů se zákazníky a dále definuje pojmy, strategii a koncepci CRM. Analytická část praktické části je provedena na základě kvalitativního výzkumu s odborným pracovníkem podniku prostřednictvím …more
Abstract:
This bachelor thesis, CRM {--} Customer Relationship Management in the company DELIMAX, a.s. is focused on particular recommendations and the introduction of elements of CRM in the company DELIMAX, a.s. The theoretical part deals with issues of customer relationship management and further defines the concepts, strategies and CRM. The analytical part of the practical part is based on qualitative research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2010
Identifier: 15396

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Marek Tomaštík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HYNEK, Ladislav. CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2030

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe