CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s. – Ladislav HYNEK
Ladislav HYNEK
Bachelor's thesis
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
CRM - Customer Relationship Management in the company DELIMAX, a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce CRM {--} řízení vztahů se zákazníky v podniku DELIMAX, a.s. se zaměřuje na jednotlivá doporučení a zavedení prvků systému CRM v podniku DELIMAX, a.s. Teoretická část pojednává o problematice řízení vztahů se zákazníky a dále definuje pojmy, strategii a koncepci CRM. Analytická část praktické části je provedena na základě kvalitativního výzkumu s odborným pracovníkem podniku prostřednictvím …moreAbstract:
This bachelor thesis, CRM {--} Customer Relationship Management in the company DELIMAX, a.s. is focused on particular recommendations and the introduction of elements of CRM in the company DELIMAX, a.s. The theoretical part deals with issues of customer relationship management and further defines the concepts, strategies and CRM. The analytical part of the practical part is based on qualitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2010
Identifier:
15396
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Marek Tomaštík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HYNEK, Ladislav. \textit{CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2010. Available from: https://theses.cz/id/z3ghwl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HYNEK, Ladislav. CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2030
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
Jan Blahník -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem v marketingu
Daria Valueva -
Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem
Matěj Kavka