Možnosti využití konceptu „Original play“ v prevenci žáků v riziku poruchy emocí a chování – Mgr. Hana Dynková
Mgr. Hana Dynková
Bakalářská práce
Možnosti využití konceptu „Original play“ v prevenci žáků v riziku poruchy emocí a chování
Possibilities of using the concept of "Original Play" in the prevention of pupils at risk of emotional and behavioral disorders
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posouzení přínosu konceptu „Original play“ pro prevenci žáků v riziku poruchy emocí a chování. Práce za prvé zkoumá současné trendy etopedie, které se zaměřují na ranou péči, prevenci poruch emocí a chování a na zvyšování osobnostní a sociální identity jedince. Za druhé se zaměřuje na teoretická východiska a praktické účinky „Original play“. Prověřuje teorii a zkoumá praxi …víceAbstract:
The aim of thesis is to assess the contribution of the concept of "Original Play" for the prevention of pupils at risk of emotional and behavioral disorder. The thesis firstly explores the current trends etopaedia. These trends focus their attention on early intervention, prevention of emotional and behavioral disorders and on the improving personal and social identity of an individual. Secondly, it …víceKlíčová slova
„Original play“ hra bezpodmínečné přijetí komunikace bez násilí osobnostní identita komunikační dovednosti žáci v riziku poruchy emocí a chování sociální klima třídy play unconditional acceptance communication without violence personal identity communication skills pupils at risk of emotional and behavioral disorders social class climate
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nk4jz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
The emotional awareness and adaptive regulation of emotions as key factors in the etiology and course of eating disorders
Terézia Knejzlíková -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Prevence a podpora dítěti v riziku poruchy chování
Iveta Konečná -
Motivační rozhovory jako nástroj učitele při práci s dětmi v riziku poruchy chování
Martin Štepanovský -
Prevence a intervence žáků v riziku poruch chování v Rakousku a České republice – komparační studie
Pavlína Livňanská -
Školní spokojenost dětí a mládeže v riziku poruchy chování
Svatava Buráňová -
Metody intervence vedoucí k začlenění dítěte v riziku poruch chování do kolektivu
Eva Váchová