Bc. Helena Briezstienská

Master's thesis

Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem

Emotion as a buildingtool customer relationchips
Abstract:
Tato diplomová práce by měla především zodpovědět otázku, zda je v České republice možné uplatnit emoce ve zdravotnictví takovým způsobem, aby pomohly upevnit vztahy mezi lékaři a jejich pacienty. Cílem práce je objasnit zda se na povolání lékaře můžeme dívat jako na podnikatelskou činnost s jejími klasickými doprovodnými projevy nebo zda jsou v tomto odvětví specifika, která ovlivňují toto povolání …more
Abstract:
This thesis should primarily answer the question, whether it is possible in the Czech Republic to use the emotions in health care in the way to help to strengthen the relationship among doctors and their patients. The target of this thesis is to clarification, if it is possible to look at the doctor’s occupation as on an entrepreneur activity with its general accompanying features or if there are some …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze