Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem – Bc. Helena Briezstienská
Bc. Helena Briezstienská
Master's thesis
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Emotion as a buildingtool customer relationchips
Abstract:
Tato diplomová práce by měla především zodpovědět otázku, zda je v České republice možné uplatnit emoce ve zdravotnictví takovým způsobem, aby pomohly upevnit vztahy mezi lékaři a jejich pacienty. Cílem práce je objasnit zda se na povolání lékaře můžeme dívat jako na podnikatelskou činnost s jejími klasickými doprovodnými projevy nebo zda jsou v tomto odvětví specifika, která ovlivňují toto povolání …moreAbstract:
This thesis should primarily answer the question, whether it is possible in the Czech Republic to use the emotions in health care in the way to help to strengthen the relationship among doctors and their patients. The target of this thesis is to clarification, if it is possible to look at the doctor’s occupation as on an entrepreneur activity with its general accompanying features or if there are some …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/10600/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Issues of the remuneration system in a selected company
Martina HOLEŠÍNSKÁ -
Health Care Quality with the Patient in Relation to Strategic Management in selected Health-Care Organization
Irena Maříková -
Native American Health Care and its Representation in Media and in Literautre
Nikola Tyralíková -
Financial or Strategic Management in the Health Care: a case study
Samuel Salaj -
An assessment of the effectiveness of the Community Development Fund (CDF) in improving the quality of Health Care and Education in Zimbabwe's communities. Case study of Kadoma Central constituency (Mashonaland Central Province)
Kudzai Elisha Chomusora -
Implementace systému odměňování ve vybrané organizaci: spravedlnost odměňování a rozvoj zaměstnanců
Jakub Vosáhlo -
Systém odměňování ve vybrané organizaci
Hirsch Hirsch -
Systém odměňování zaměstnanců ve společnosti MoroSystems
Eliška Jungmannová