Daniel Veverka

Bakalářská práce

Marketingová komunikace internetových obchodů

Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci srovnatelných internetových obchodů s módním textilním zbožím a na základě provedených analýz marketingové komunikace navrhnout opatření v rámci komunikačního mixu, která povedou ke zvýšení efektivity komunikace. Na základě obsahové analýzy webových stránek a sociálních sítí e-shopů, polostrukturovaných rozhovorů s marketingovými …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze and evaluate the marketing communication of comparable online stores with fashionable textile goods and based on the analysis of marketing communication to propose measures within the communication mix that will increase communication efficiency. Based on the content analysis of websites and social networks of e-shops, semi-structured interviews with marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: MgA. Klára Havlínová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích