Marketingová komunikace internetových obchodů – Daniel Veverka
Daniel Veverka
Bakalářská práce
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci srovnatelných internetových obchodů s módním textilním zbožím a na základě provedených analýz marketingové komunikace navrhnout opatření v rámci komunikačního mixu, která povedou ke zvýšení efektivity komunikace. Na základě obsahové analýzy webových stránek a sociálních sítí e-shopů, polostrukturovaných rozhovorů s marketingovými …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze and evaluate the marketing communication of comparable online stores with fashionable textile goods and based on the analysis of marketing communication to propose measures within the communication mix that will increase communication efficiency. Based on the content analysis of websites and social networks of e-shops, semi-structured interviews with marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/q1gkd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: MgA. Klára Havlínová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová