Daniel Veverka
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace internetových obchodů
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci srovnatelných internetových obchodů s módním textilním zbožím a na základě provedených analýz marketingové komunikace navrhnout opatření v rámci komunikačního mixu, která povedou ke zvýšení efektivity komunikace. Na základě obsahové analýzy webových stránek a sociálních sítí e-shopů, polostrukturovaných rozhovorů s marketingovými …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze and evaluate the marketing communication of comparable online stores with fashionable textile goods and based on the analysis of marketing communication to propose measures within the communication mix that will increase communication efficiency. Based on the content analysis of websites and social networks of e-shops, semi-structured interviews with marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/q1gkd/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2023
- Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Reader: MgA. Klára Havlínová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová