Daniel Veverka

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace internetových obchodů

Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci srovnatelných internetových obchodů s módním textilním zbožím a na základě provedených analýz marketingové komunikace navrhnout opatření v rámci komunikačního mixu, která povedou ke zvýšení efektivity komunikace. Na základě obsahové analýzy webových stránek a sociálních sítí e-shopů, polostrukturovaných rozhovorů s marketingovými …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze and evaluate the marketing communication of comparable online stores with fashionable textile goods and based on the analysis of marketing communication to propose measures within the communication mix that will increase communication efficiency. Based on the content analysis of websites and social networks of e-shops, semi-structured interviews with marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2023
  • Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Reader: MgA. Klára Havlínová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích