Analýza řízení privátní značky v maloobchodě – Bc. Michala Hajná
Bc. Michala Hajná
Bachelor's thesis
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
The analysis of private label managing in retail sector
Abstract:
Ve své bakalářské práci se budu zabývat problematikou analýzy řízení privátních značek v maloobchodní jednotce Kaufland. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoreticky – metodickou část a aplikační část. Teoreticky – metodická část se zabývá klíčovými slovy, vysvětlením co je značka, strategické řízení značky, co je privátní značka a maloobchod. V aplikační části se dostaneme na historii zkoumané …moreAbstract:
In my thesis I will deal with the matters of analysis of the managements private brands in the retail unit Kaufland. The work is compartmental on theoretically - methodical and applicationally. Theoretically - methodical part deals with key words explaining what is a brand, discription of strategic brand management and what is private brand and what is retail. In the applicationally part we get into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/cie1o/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
- Reader: Ing. Josef Kotoun
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Markéta Petroušková -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Retail development 4.0
Xilong Tan -
Analýza řízení značky Le Chaton na českém trhu
Nikola Poláchová -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Maloobchod ve venkovském prostoru
Markéta Gattnarová -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Přímé napojení výroby na maloobchod při vynechání velkoobchodního článku, rizika a příležitosti
Pavel Košut