Bc. Michala Hajná

Bachelor's thesis

Analýza řízení privátní značky v maloobchodě

The analysis of private label managing in retail sector
Abstract:
Ve své bakalářské práci se budu zabývat problematikou analýzy řízení privátních značek v maloobchodní jednotce Kaufland. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoreticky – metodickou část a aplikační část. Teoreticky – metodická část se zabývá klíčovými slovy, vysvětlením co je značka, strategické řízení značky, co je privátní značka a maloobchod. V aplikační části se dostaneme na historii zkoumané …more
Abstract:
In my thesis I will deal with the matters of analysis of the managements private brands in the retail unit Kaufland. The work is compartmental on theoretically - methodical and applicationally. Theoretically - methodical part deals with key words explaining what is a brand, discription of strategic brand management and what is private brand and what is retail. In the applicationally part we get into …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
  • Reader: Ing. Josef Kotoun

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích