Bc. Bogdan Marchenko

Bakalářská práce

Organizace řízení marketingové činnosti podniku

Organization of an enterprise marketing management
Anotace:
Cílem této práce je zobecnit teoretické a metodologické přístupy k procesu řízení marketingu, provést analýzu organizace řízení marketingové činnosti v podniku a také rozpracovat praktická doporučení pro její zlepšení. Analýza literatury ukazala, že na Ukrajině je mnoho vědců, zabývajících se problematikou marketingového řízení, ale jen malé množství výsledků těchto zkoumání se používá v praxi. V druhé …více
Abstract:
The aim of this thesis is to generalize theoretical and methodological approaches to marketing management, as well as the analysis of the organization of marketing management of the enterprise and the development of practical recommendations to improve it. The analysis of literature shows that in Ukraine, a lot of scientists are paying attention to the topic of marketing management, but a small amount …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 9. 2011
  • Vedoucí: Ing. Josef Bajer, M.Sc.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání