Model kostela v Blažovicích, včetně interiérových soch a jeho umístění v reálné krajině – Bc. Tomáš Slouka
Bc. Tomáš Slouka
Bakalářská práce
Model kostela v Blažovicích, včetně interiérových soch a jeho umístění v reálné krajině
Model of church in Blažovice, including interior statutes and its insertion into factual environment
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit multimediální prezentaci obce Blažovice, konkrétně místního farního kostela Nejsvětějšího Srdce Ježíšova. Prezentace je realizována formou renderovaného videa s doprovodným textem shrnujícím historii a společenský význam kostela pro obec a okolí. Výsledné video s textem bude umístěno na webových stránkách obce Blažovice dostupných na adrese http://www.blazovice …víceAbstract:
Purpose of this bachelor thesis was to create multimedia presentation for town of Blažovice, namely presentation of local parish „Nejsvětější Srdce Ježíšovo“ church. Presentation was implemented in form of prerendered short movie with supporting text summarizing church history and social significance for town and surrounding areas. Final short movie with text will be published on Web pages of Blažovice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nuqh9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2011
- Vedoucí: Ing. arch. Ludmila Kohutová
- Oponent: RNDr. Ondřej Strnad, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
3D modelování staveb a jeho využití při návrhu zabezpečení rodinného domu
Ondřej Mikuláš -
Implementace 3D interaktivní animace do webového portálu pro prezentaci produktů ve vinařství.
Aleš Brunner -
Prezentace firmy pomocí 3D modelování
Miroslav Šimák -
Prezentace firmy pomocí počítačové 3D grafiky
Dalibor Pandula -
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexni 3D scény
Martin Klíma -
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách
Ondřej Dolejš -
Didaktické opory pro tvorbu 3D grafiky v prostředí CINEMA 4D
Karel Picka -
Tvorba instruktážního videa v programu Cinema4D
Matúš Zelenay