Jakub Menda
Bachelor's thesis
Motion design v komunikaci televizních stanic
Motion Design in the communication of TV stations
Abstract:
Cílem této práce je zmapovat různé způsoby využití motion designu v komunikaci televizních stanic a popsat specifika tvorby jejich firemních identit. Teoretická část nastiňuje problematiku firemní identity a komunikace prostřednictvím masových médií. Zaměřena je na pojem motion design, a to především v kontextu komunikace televizních stanic. Praktická část analyzuje přístupy a celkové procesy tvorby …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyse different ways of motion design utilization in communication of TV stations and to describe particularities of designing their corporate identities. The theoretical part outlines the topic of corporate identity and communication by means of mass media. The main focus is on the term of motion design mainly in connection with communication of TV stations. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50409
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Antonín Krist
- Reader: Lenka Orlová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50409
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Public Service Media and Corporate communication in Europe: The case of Česká televize
Sabina Vrabcová -
Grafický design zpravodajství České televize v kontextu mediální konvergence (produktová práce)
Vít Zemčík -
Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL2
Martina SIMON -
Employer branding: odpovědné chování k lidským zdrojům ve firemních reportech
Pavlína Pokorná -
Employer Branding ve vybrané společnosti
Radka Jandíková -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová