Konkurence veřejných a soukromých vysokých škol v ČR – Ing. Veronika Šínová, BA
Ing. Veronika Šínová, BA
Diplomová práce
Konkurence veřejných a soukromých vysokých škol v ČR
The competition of public and private universities
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Konkurence veřejných a soukromých vysokých škol v ČR“ je návrh marketingové strategie vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti Masarykovy univerzity. První část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů souvisejících s tématem práce. V druhé části je charakterizována terciární sféra a tendence ve vývoji vysokého školství v ČR, stručně popsána Ekonomicko-správní fakulta …víceAbstract:
The theme of submitted thesis "The competition of public and private universities" deals with a proposal of marketing strategy with the aim to increase overall competitiveness of Masaryk 's University. The first part of thesis is focused on definition of marketing terms related to thesis subject. There are characteristics of tertiary sphere and trends in developement on university level education in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mal4t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Markéta Soukupová, MBA
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie soukromé kliniky
Michaela Mastná -
Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance
Michaela Fojtů -
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Veronika Tschertnerová -
Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Jakub Smrček -
Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint
Tereza Šilberská -
Marketingová strategie soukromé oční ordinace
Aleš Roman -
Komparace komunikační strategie vybraných veřejných a soukromých vysokých škol
Tomáš Rosenkranc -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková